Meer teamleden

Anouk Wijsman

Manager contactcentrum

Ik vind het fijn dat ik klanten kan begeleiden in een moeilijk proces. Scheiden is gelukkig voor veel mensen geen dagelijkse bezigheid. Er komt veel bij kijken. Het geeft mij voldoening als ik klanten oprecht meer inzicht en duidelijkheid heb gegeven over hoe het nu precies zit met de scheiding; procesmatig maar ook juridisch. Door mijn studie sociaal juridische dienstverlening heb ik de juiste juridische kennis, maar vind ik ook het sociale aspect erg belangrijk. Ik ben dan ook graag een luisterend oor voor mijn klanten. Naast het begeleiden van klanten in het proces, zorg ik er samen met mijn team voor dat klanten zo optimaal mogelijk worden geholpen.

Mijn boodschap aan stellen die gaan scheiden

Blijf met elkaar overleggen, hoe moeilijk dit soms ook is. Bekijk of je samen tot een compromis kan komen, waar jullie beiden achter staan. Geef elkaar de ruimte om de scheiding te verwerken en overhaast niets.

Meer over Anouk

Ik sta graag voor mensen klaar. Als ik kan helpen, doe ik dat. Ik ben iemand die niet graag stil zit en liever bezig is. Ik vind het belangrijk dat ik op dezelfde manier wordt behandeld waarop ik mensen behandel.

Ik hou van:

  • paardrijden
  • wandelen met mijn honden
  • terrasjes in de zon met vrienden en een wijntje