Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
28 maart 2025Super snelNvt
27 maart 2025Binnen een paar uur was de review al gedaan (op de dag van indienen)Niets
24 maart 2025Heldere uitleg, vragen die aanzetten tot reflectie-
19 maart 2025De advocaat nam alle tijd voor het gesprek en was zeer gedetailleerd.Negatief niets, het is wel lastig om op aanwijzing van de advocaat teksten aan te passen en toe te voegen. Ik vind het moeilijk om op deze wijze te formuleren.
18 maart 2025Iedereen kan apart inloggen en we kunnen allemaal tegelijk zien wat er geschreven wordt en aanpassingen aanbrengen.Nvt
12 maart 2025Er wordt geluisterdNiets
12 maart 2025Clear question.I am not sure I know what happens during the intake phase. the 5 days. but I guess uitelkaar checks if our answers are inside legal terms.
10 maart 2025Onze casemanager had in de voorgaande fase zulke degelijke feedback gegeven dat de reviewfase heel kort was. Na twee dagen hadden we al bericht van de advocaat; hij heeft onze afspraken in één keer goedgekeurd op juridische correctheid en duidelijkheid.

N.v.t.

3 maart 2025De advocaat was concreet, scherp en begripvol in de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt. Er werd ook tegen ons gezegd dat het 3-5 weken zou gaan duren voor een eerste reactie, maar we hebben alles zo'n beetje in een week kunnen regelen, incl. een tweede review.
-
3 maart 2025Snelle reactie , duidelijke toelichtingDe hoeveelheid aan administratie
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.