Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
28 september 2022Dat je kunt formuleren met voorbeeld teksten.Dat stukken downloaden met Ipad vast liep en er geen meldingen kwamen van aanpassingen van anderen.
8 september 2022Snelle reactie, goede feedback. Sympathieke benadering.Soms werden er vragen herhaald die ik al eerder beantwoord had, het wekte soms de indruk dat er niet heel goed gelezen werd.
8 september 2022Snelle reactie en naar mijn idee kundig.Geen
3 september 2022Dat je op een normale manier samen kijkt naar mogelijkheden mocht je anders over bepaalde zaken denken. Dat als je iets aanvraagt het wel even duurt voor je antwoord hebt!
2 september 2022Het is allemaal redelijk duidelijk Heel veel documenten. Van je financiën.
30 augustus 2022Als je wil kun op een rustige manier komen tot een eindresultaat.Ik mis wel een stuk werkelijk life contact.
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, wordt Uitelkaar.nl ook gemonitord door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Begin 2023 worden de resultaten gepubliceerd.