Klantervaringen op Uitelkaar.nl
We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.
Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.
Meest recente ervaringen
Wat vind je positief? | Wat vind je negatief? | |
---|---|---|
23 augustus 2024 | Duidelijkheid. | Niets. |
15 augustus 2024 | Je moet worden geholpen. | Weet ik niet. |
12 augustus 2024 | Lukt snel. | Steeds weer inloggen tussendoor met sms code. |
12 augustus 2024 | Eenvoudige instap. Geen grote ingewikkelde vragen. | Niets. |
12 augustus 2024 | Dat we niet lang hebben hoeven wachten. | N.v.t. |
30 juli 2024 | Het is helder, duidelijk maar vooral simpel. | De communicatie vragen. Als dat gelukt was, waren we nog wel samen geweest. |
29 juli 2024 | Lijkt me grondig. Begint met een juiste basis. | Sommige onderwerpen van de vragen zitten dicht op elkaar. Is niet negatief maar ik had de neiging om dezelfde antwoorden te geven. |
24 juli 2024 | Snel en duidelijk. | Meerkeuze antwoorden zijn vaak net niet specifiek genoeg. |
22 juli 2024 | Dat je geen contact hebt met je ex. | Zoveel documenten terwijl je samen er ook uit kunt komen. Maar snap dat het nodig is. |
21 juli 2024 | Een heel rustige ervaring waarin ik duidelijk door alles heen gepraat wordt. Het voelt alsof het niet meer tijd kost dan nodig. Ik heb de indruk dat ik geen dubbele informatie heb hoeven lezen, dat is erg prettig. | Ik moest zelf wat onderzoek doen naar de kosten en het duurde even voordat me precies duidelijk was op welke momenten ik zou committeren aan bepaalde bedragen. |
Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?
We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.
Maatschappelijke impact
Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?
Onze deskundigen
Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.
Meer onderzoek
Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.