Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
4 februari 2024De feedback hielp ons gericht het plan aan te passen en vragen van ons werden vlot beantwoord wat ook hielp om het geheel af te ronden. Behalve dat het veel afstemming vereist met mijn ex-partner om de puntjes op de juist “i” te krijgen, en we soms vonden dat we heel gedetailleerd moesten zijn, hebben wij geen nadelen ervaren aan deze fase. We gingen ervan uit dat het soms sturen van het plan om toch weer het e.e.a. aan te passen, uiteindelijk ten behoeve van een vlotte afhandeling bij de rechter was.
27 januari 2024Heldere vragen. Tot nu toe niks.
23 januari 2024Goed dat je even nadenkt over de communicatie (al zou ik daar niet mee beginnen - schrikt af). En dat je een eerste overzicht krijgt van de te behandelen onderwerpen. Lastig dat je niet meteen een ander antwoord in kan vullen. Je kan alleen 'anders' aanvinken maar niet toelichten.
20 januari 2024De intake was relatief kort, helder en overzichtelijk.Niets.
22 december 2023Ik vond alles positief. Ook de eerdere momenten, zowel met de casemanager als met de advocaat. Alles helder en duidelijk. Niets.
19 januari 2024Snel en helder. Niks.
18 januari 2024Goede vragen die ook richting geven aan het respectvol omgaan met elkaar. Er mag iets meer info over de wettelijke richtlijnen omtrent partneralimentatie/pensioen etc.
14 januari 2024Geen probleem.Niets.
12 januari 2024Snelle reactie en altijd goed bereikbaar. Niets.
5 januari 2024Overzichtelijk.Paar vragen over hoe ik het gesprek in moet gaan vond ik lastig om te omschrijven
1 januari 2024Dat je afzonderlijk van elkaar je mening kunt geven.Dat er soms vragen in staan die moeilijk te beantwoorden zijn.
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.