Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
29 april 2024Het werkt vlot. -
23 april 2024Het is fijn dat er al veel teksten zijn die simpel aangepast kunnen worden. Dat geeft duidelijkheid en maakt heel duidelijk wat er allemaal besproken moet worden. Niets.
18 april 2024Vrij makkelijk alles. Scheiden is niet leuk.
16 april 2024Was niet te lang. Sommige vragen vond ik voor nu nog onbelangrijk.
15 april 2024Snel en duidelijk. Ik heb niks.
15 april 2024Toegankelijk voor velen, niet ingewikkeld. Sluit niet helemaal aan op persoonlijk vlak. Maar dit is logisch, er moet begonnen worden met standaardvragen. Wij wilden samen, tegelijk inschrijven, maar moesten een voor een, dit kost meer tijd.
15 april 2024Kort, overzichtelijk en snel klaar.Niets.
14 april 2024Gezamenlijk invullen en overleggen. Geen.
7 april 2024Goede/duidelijke structuur. Geen commerciële druk. Snel. Iets beter kan dat als de beantwoording langer dan 1 dag later is, ik het prettig vind terug gemeld te krijgen hoe lang het duurt.
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.