Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
27 maart 2024Ik kwam erachter dat je je niet moet laten leiden door emotie en vreedzaam de relatie moet afsluiten. Geen.
26 maart 2024Overzichtelijk. Sommige vragen vind ik nog een beetje vaag.
25 maart 2024Het proces en de vragen zijn duidelijk. Het telefonische gesprek vond ik fijn. Ik had meer ondersteuning verwacht (d.w.z. praktische handvatten) hoe ik mijn partner kan overtuigen om aan het proces van scheiding te beginnen.
25 maart 2024Gemakkelijk te begrijpen vragen, empathisch onderliggend en geven ruimte tot openheid van zaken. Niets.
23 maart 2024Belangrijk om respectvol met elkaar te communiceren. Blijven praten. Beetje te kort. Geen ruimte voor eigen aanvullingen bij vragen.
22 maart 2024Snel antwoord op vragen. Goede feedback. N.v.t.
21 maart 2024Heel duidelijk, handig een voorbeeld maar ook ruimte voor eigen inbreng. Niets.
20 maart 2024Het is zeer gebruiksvriendelijk en begrijpelijk.Sommige onderwerpen zijn lastig en als alles online gaat is het soms fijn om met iemand hierover te praten. Gelukkig kon ik wel bellen naar Uitelkaar.nl en werden mijn vragen goed beantwoordt.
5 maart 2024Duidelijk systeem en duidelijke uitleg. Niks.
5 maart 2024Als ik info nodig heb dan staan jullie klaar om mij verder te helpen. Het blijft natuurlijk een online product waar we voor hebben gekozen maar in de praktijk vind ik dit heel lastig. Er zou misschien vaker een telefonisch gesprek vanuit jullie mogen worden geïnitieerd.
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.