Klantervaringen op Uitelkaar.nl
We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.
Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.
bd8e3e90ea674d358626c2d29eca4f11.png?sfvrsn=95e973b4_0&MaxWidth=250&MaxHeight=250&ScaleUp=false&Quality=High&Method=ResizeFitToAreaArguments&Signature=D2AF25EF6D6A3E2A656B566ECA6D60A043C38FA5)
Meest recente ervaringen
Wat vind je positief? | Wat vind je negatief? | |
---|---|---|
28 januari 2023 | Ik vind het fijn dat je het op deze manier samen kunt doen wanneer je er tijd voor hebt. | Niks. |
19 januari 2023 | Dat je samen goed kunt nadenken over de toekomst en duidelijke afspraken daarover maken. | Dat veel communicatie online ging in plaats van face-to-face. |
13 januari 2023 | Heel vlok en adequaat. | Niets. |
28 december 2022 | Goede website, overzichtelijk en snelle reactie van de casemanager. | Er zou soms iets meer naar de inhoud gekeken kunnen worden. |
19 december 2022 | Iedere stap doorloop je samen en kunnen er afspraken gemaakt worden evt. na nader gesprek. | Doordat je het samen doet, je afhankelijk bent van de ander bij het opstellen van de afspraken waardoor de kans aanwezig is dat het proces vertraging oploopt. |
14 december 2022 | Dat je op eigen tempo samen kan regelen wat je wilt. | Het is veel en uitgebreid. |
Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?
We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.
Maatschappelijke impact
Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?
-(3).png?sfvrsn=3a0102c2_4)
Onze deskundigen
Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.
Meer onderzoek
Naast eigen onderzoek, wordt Uitelkaar.nl ook gemonitord door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Begin 2023 worden de resultaten gepubliceerd.