Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
26 november 2025Duidelijke vragen
Niks negatiefs.
13 november 2025Dat je alvast een eerste stap gezet hebt en een beetje weet hoe het in zijn werk gaat.Eigenlijk niets
12 november 2025
Goede communicatie
Niets
4 november 2025De casemanager is makkelijk bereikbaar. Communicatie gaat heel gemakkelijk via de website. Website is overzichtelijk. Makkelijk om documenten up te loaden. Het zou fijn zijn als je via het portaal de casemanager prive een berichtje kan sturen zonder dat je partner dit ziet
4 november 2025Mega snelle reacties
Niks
16 oktober 2025persoonlijk contact duidelijke vragenliep vast op bsn. later opgelost
14 oktober 2025Prettig contact en fijn advies
Niets
10 oktober 2025Duidelijk en goede feedback casemanager.
Niks
10 oktober 2025je eigen tempo kunnen volgen
nvt.
3 oktober 2025
Alles wel
Niets
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.

 

 

WhatsApp WhatsApp ons