Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
29 oktober 2024Het geeft je al wat inzicht d.m.v. de vragen die er gesteld worden welke zaken je moet gaan regelen als je gaat scheiden.
Sommige vraagstellingen zijn wat moeilijk.
27 oktober 2024Prettige toon.De vragen zijn soms niet precies genoeg.
24 oktober 2024Duidelijk, snel (hoop ik), geen poespas, geen 'verleiding' om allerlei onnodige producten te gebruiken, geen schreeuwerigheid, heldere info, Ik kan mijn keuze maken zoals ik dat graag wil.
Tot nu toe niets.
22 oktober 2024De benadering, eerst ieder het eigen verhaal laten doen, vergelijken en afstemmen.
Niets eigenlijk.
17 oktober 2024Goed, duidelijk en jullie nemen de tijd.
Het balkje activiteiten kan je beter aanduiden met berichten. Ik kwam er pas veel later achter dat je daarmee kan communiceren.
3 oktober 2024Duidelijk geregeld.
De tijd die gerekt kan worden doordat persoon 2 opzettelijk langzaam reageert.
2 oktober 2024Er is goed naar ons/onze wensen geluisterd. Ook zijn er belangrijke aandachtspunten besproken waar wij nog niet bij hadden stilgestaan. 
N.v.t.
1 oktober 2024Duidelijke communicatie en snelle reacties.
Niets.
1 oktober 2024Vooral de persoonlijke ruimte die hiermee geboden wordt en de tijd om e.e.a. goed te formuleren.Niets.
1 oktober 2024Zeer duidelijk website, alles wat noodzakelijk lijkt kom je tegen.
Soms iets langere reactietijd. Maar jullie zijn aan het werk van 9 tot 5. Wij zijn 24/7 aan het scheiden.
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.