Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
28 augustus 2025
Dat alles heel duidelijk was.
Ik ben niet handig met laptop. Ik moest soms geholpen worden.
26 augustus 2025Helder en duidelijk.Niks.
26 augustus 2025
Snel antwoord, duidelijke uitleg.
Als je de voorbeeldteksten hebt gewijzigd, kan je niet meer terug naar het voorbeeld. Soms iets te veel tekst verwijderd.
25 augustus 2025Het is uitgebreid.Kan geen negatief punt bedenken.
23 augustus 2025
Kan geen negatief punt bedenken.
Eigenlijk niets.
20 augustus 2025Duidelijk overzicht van wat er moet gebeuren. -
14 augustus 2025
Goed te begrijpen. duidelijk uitgelegd.
Geen negatieve ervaring.
14 augustus 2025Het gemak.Niets.
4 augustus 2025Duidelijk.
De vragen welke over beide gaan echter realiseer ik me nu dat dit waarschijnlijk komt om wij beide wellicht op dezelfde lijn zitten ook qua normen en waarden.
4 augustus 2025
Het is een reviewfase. We hebben goede afspraken gemaakt die goed zijn gekeurd.
Misschien kan het e.e.a. in het vervolg iets sneller.
3 augustus 2025De snelheid, de mogelijkheid voor telefonisch of ander overleg met de casemanager. De pragmatische aanpak.
De hoeveelheid documenten die aangeleverd moeten worden, maar dat is natuurlijk niet jullie keuze.
1 augustus 2025
Gelijk feedback waardoor we ook snel actie konden ondernemen en dit proces heel snel ging.
Niks.
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.

 

 

WhatsApp WhatsApp ons