Klantervaringen op Uitelkaar.nl
We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.
Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.
Meest recente ervaringen
Wat vind je positief? | Wat vind je negatief? | |
---|---|---|
24 september 2024 | Je krijgt feedback- en aandachtspunten aangeleverd waar je soms zelf niet aan hebt gedacht. Dat houdt je scherp. Zo kun je zelf ook nog e.e.a. uitzoeken. Ook kun je vragen stellen en krijg je antwoord op de vragen. | N.v.t. |
21 september 2024 | Duidelijk. | - |
17 september 2024 | Makkelijk in te vullen. | Niks. |
16 september 2024 | De snelheid en de intake vragen. | Ik kan nog niets bedenken. |
15 september 2024 | Duidelijk omschreven vragen. | Dat je niet kan aangeven welke scheiding je wilt. Wij willen scheiden van tafel en bed. Daar konden we niet voor kiezen. |
11 september 2024 | Duidelijk. | Niks. |
7 september 2024 | Er zit een persoonlijk, menselijk tintje aan. | Sommige vragen kun je niet open laten. |
5 september 2024 | Het is eenvoudig te gebruiken. Contact met de casemanager verloopt snel. | - |
4 september 2024 | Duidelijkheid. | Geen. |
2 september 2024 | Alles duidelijk. | Dat je je ex ziet. |
Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?
We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.
Maatschappelijke impact
Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?
Onze deskundigen
Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.
Meer onderzoek
Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.