Klantervaringen op Uitelkaar.nl

We vinden het belangrijk om te begrijpen hoe mensen het traject op Uitelkaar.nl ervaren. Dan weten we wat er goed gaat en zo moeten houden. En wat we kunnen veranderen om het proces beter te maken.

Om zelf de afweging te kunnen maken of Uitelkaar.nl iets voor jullie is delen we graag alle ervaringen. De goede en de minder goede. De ervaringen zijn altijd van mensen die daadwerkelijk van Uitelkaar.nl gebruik hebben gemaakt en we betalen nooit voor reviews. Lees verder voor de meest recente ervaringen.

Klantervaringen

 

 

Meest recente ervaringen

 Wat vind je positief?Wat vind je negatief?
3o oktober 2025
online en gestructureerd
ik weet zo geen negatief iets te melden, het proces is natuurlijk een negatief iets..
28 oktober 2025Snelheid en duidelijkheidNiks.
24 oktober 2025
Snel en efficiënt
Schuifbalk in mijn browser slecht zichtbaar
20 oktober 2025MakkelijkNiets
19 oktober 2025
Laagdrempelig, je bepaalt zelf hoe lang je erover doet.
Je bent sterk afhankelijk van je partner.
16 oktober 2025persoonlijk contact duidelijke vragenliep vast op bsn. later opgelost
14 oktober 2025Prettig contact en fijn advies
Niets
10 oktober 2025Duidelijk en goede feedback casemanager.
Niks
10 oktober 2025je eigen tempo kunnen volgen
nvt.
3 oktober 2025
Alles wel
Niets
 

 

 

 

Hoe komt Uitelkaar.nl aan de klantervaringen?

We sturen klanten op 4 momenten in het traject een uitnodiging om een enquête in te vullen over de fase die dan is afgerond. We vragen naar een cijfer tussen 0 en 10 en om met ons te delen wat klanten positief en negatief vonden. En we vragen bijvoorbeeld ook naar de tevredenheid over verschillende aspecten van de dienstverlening door de casemanager. Of naar hoe bepaalde functionaliteiten binnen het platform zijn bevallen. Ook stellen we vragen over of Uitelkaar.nl een invloed heeft gehad op hoe de scheiding is verlopen. Inmiddels zijn er 4500+ enquêtes ingevuld. Hieronder vind je uitkomsten uit de enquêtes per fase.

 

 

 

 
 

 

 

 

Maatschappelijke impact

Uitelkaar.nl is een sociale onderneming. We meten daarom ook de maatschappelijke waarde van onze dienstverlening. Dit doen we met een methode die Social Return on Investment genoemd wordt. Geïnteresseerd?

Lees wat de maatschappelijke waarde is van Uitelkaar.nl.

USP's homepagina
 

 

 

 

Onze deskundigen

Benieuwd wat de advocaten(-mediators) die deelnemen vinden van Uitelkaar.nl? Ook die bevragen we regelmatig. Lees ervaringen advocaten en mediators.

 

Meer onderzoek

Naast eigen onderzoek, is Uitelkaar.nl ook geëvalueerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau, Significant Public. Lees de rapportage.

 

 

WhatsApp WhatsApp ons