Uitelkaar.nl verbindt

14 september 2018

Customerfirst interviewde ons over de doelen en ideeën achter uitelkaar.nl.

Pagina inhoud

    Lees meer over Uitelkaar in de media

    In het interview dat Kaspar had met Customerfirst wordt ingegaan op de vraag hoe Uitelkaar.nl haar klanten persoonlijk en in goed overleg door hun scheiding weet te leiden.

    “De klant bedienen we het beste als hij zelf de keuzes en beslissingen mag maken” geeft duidelijk aan hoe wij de klant centraal stellen. De voordelen van het online platform worden zo gecombineerd met persoonlijke ondersteuning door een casemanager.

     

    Uitelkaar.nl in de media Lees meer

    Gerelateerde artikelen

    Uitelkaar.nl in de media

    31 januari 2023

    Met regelmaat is Uitelkaar.nl in de media te vinden of verschijnen wij met gastblogs op andere websites. Wil jij weten wat andere organisaties van Uitelkaar.nl vinden of hoe waarom wij op de radar zijn komen te staan van...

    Lees verder

    Artikel De Telegraaf | Scheiding: bron van dure emoties

    26 januari 2023

    Laura Kistemaker is geïnterviewd door De Telegraaf over de toename van het aantal scheidingen na de decembermaand.

    Lees verder

    Uitelkaar.nl op NU.nl

    20 december 2022

    Uitelkaar.nl is genoemd in het artikel 'Wat kost een scheiding' op NU.nl als een goedkope optie om je scheiding in gang te zetten.

    Lees verder