Uitelkaar.nl verbindt
14 september 2018
Customerfirst interviewde ons over de doelen en ideeën achter uitelkaar.nl.
Lees meer over Uitelkaar in de media
In het interview dat Kaspar had met Customerfirst wordt ingegaan op de vraag hoe Uitelkaar.nl haar klanten persoonlijk en in goed overleg door hun scheiding weet te leiden.
“De klant bedienen we het beste als hij zelf de keuzes en beslissingen mag maken” geeft duidelijk aan hoe wij de klant centraal stellen. De voordelen van het online platform worden zo gecombineerd met persoonlijke ondersteuning door een casemanager.
Uitelkaar.nl in de media Lees meer
Gerelateerde artikelen
NU.nl | Scheiden kost (veel) geld: denk goed aan deze praktische zaken
08 oktober 2024Laura Kistemaker, mede-oprichter van Uitelkaar.nl is geïnterviewd door NU.nl over de praktische zaken waar rekening mee gehouden met worden als je hebt besloten om te gaan scheiden.
Lees verderUitelkaar.nl in de media
08 oktober 2024Met regelmaat is Uitelkaar.nl in de media te vinden of verschijnen wij met gastblogs op andere websites. Wil jij weten wat andere organisaties van Uitelkaar.nl vinden of hoe waarom wij op de radar zijn komen te staan van...
Lees verderDemissionair minister voor Rechtsbescherming bezoekt Uitelkaar.nl
18 december 2023Op maandag 11 december 2023 bracht Franc Weerwind, demissionair minister voor Rechtsbescherming, een werkbezoek aan Justice42 | Uitelkaar.nl. In een reeks gesprekken werd ingegaan op de scheidingsroute van Uitelkaar.nl en...
Lees verder