Uitelkaar.nl verbindt

14 september 2018

Customerfirst interviewde ons over de doelen en ideeën achter uitelkaar.nl.

Pagina inhoud

    Lees meer over Uitelkaar in de media

    In het interview dat Kaspar had met Customerfirst wordt ingegaan op de vraag hoe Uitelkaar.nl haar klanten persoonlijk en in goed overleg door hun scheiding weet te leiden.

    “De klant bedienen we het beste als hij zelf de keuzes en beslissingen mag maken” geeft duidelijk aan hoe wij de klant centraal stellen. De voordelen van het online platform worden zo gecombineerd met persoonlijke ondersteuning door een casemanager.

     

    Uitelkaar.nl in de media Lees meer

    Gerelateerde artikelen

    Uitelkaar.nl in de media

    11 mei 2020

    Met regelmaat is Uitelkaar.nl in de media te vinden of verschijnen wij met gastblogs op andere websites. Wil jij weten wat andere organisaties van Uitelkaar.nl vinden of hoe waarom wij op de radar zijn komen te staan van...

    Lees verder

    DAS en Uitelkaar.nl bij BNR Radio

    13 september 2019

    Een nieuwe partner, een nieuwe baan of een verhuizing heeft vaak gevolgen voor de omgangsregeling of de alimentatie. Dit soort veranderingen kunnen de boel weer op scherp zetten. Mireille Detrixhe van DAS lichtte het...

    Lees verder

    Digitaal scheiden? Ja maar met een advocaat!

    19 augustus 2019

    Wat is het verschil tussen scheiden via een advocaat en online? Wat maakt Uitelkaar.nl anders? Op 13 augustus 2019 verscheen een artikel over online scheiden in Het Dagblad van het Noorden. Oprichter van Uitelkaar.nl, Laura...

    Lees verder