Uitelkaar.nl verbindt
14 september 2018
Customerfirst interviewde ons over de doelen en ideeën achter uitelkaar.nl.
Lees meer over Uitelkaar in de media
In het interview dat Kaspar had met Customerfirst wordt ingegaan op de vraag hoe Uitelkaar.nl haar klanten persoonlijk en in goed overleg door hun scheiding weet te leiden.
“De klant bedienen we het beste als hij zelf de keuzes en beslissingen mag maken” geeft duidelijk aan hoe wij de klant centraal stellen. De voordelen van het online platform worden zo gecombineerd met persoonlijke ondersteuning door een casemanager.
Uitelkaar.nl in de media Lees meer
Gerelateerde artikelen
Uitelkaar.nl in de media
31 januari 2023Met regelmaat is Uitelkaar.nl in de media te vinden of verschijnen wij met gastblogs op andere websites. Wil jij weten wat andere organisaties van Uitelkaar.nl vinden of hoe waarom wij op de radar zijn komen te staan van...
Lees verderArtikel De Telegraaf | Scheiding: bron van dure emoties
26 januari 2023Laura Kistemaker is geïnterviewd door De Telegraaf over de toename van het aantal scheidingen na de decembermaand.
Lees verderUitelkaar.nl op NU.nl
20 december 2022Uitelkaar.nl is genoemd in het artikel 'Wat kost een scheiding' op NU.nl als een goedkope optie om je scheiding in gang te zetten.
Lees verder