Uitelkaar.nl bij BNR zakendoen: "meer dan een online platform"

22 november 2018

In het interview met mede-oprichter Kaspar Scheltema komt de werking en ontwikkeling van het platform aan bod. Meer weten over de wijze waarop de suggestieteksten tot stand zijn gekomen en op welke wijze de casemanager en advocaten persoonlijke ondersteuning bieden?

Pagina inhoud
    In de discussie met Thomas van Zijl kwam eerst de actuele ontwikkeling aan bod.

    Vervolgens is stilgestaan bij de werking van het platform, waarop stellen zelf stap voor stap aan hun scheiding kunnen werken. Thomas wilde graag weten hoe de suggestieteksten tot stand zijn gekomen. Daarnaast is ingegaan op de persoonlijke ondersteuning van de casemanager en de advocaat. En de mediator, bij de nieuwe mediation module.

    Dat "online" in dit opzicht verwarrend kan zijn kwam ook aan bod. Omdat andere "online aanbieders" op scheidingsgebied vaak alleen een standaard document toesturen en die door klanten laten invullen en terugsturen. In dat opzicht biedt het uitelkaar platform een veel uitgebreidere en persoonlijkere dienstverlening.

    Vandaar de conclusie van Thomas, uitelkaar.nl is meer dan een online platform...
    Beluister de aflevering.