Uitelkaar.nl verbindt

14 september 2018

Customerfirst interviewde ons over de doelen en ideeën achter uitelkaar.nl.

Pagina inhoud

    Lees meer over Uitelkaar in de media

    In het interview dat Kaspar had met Customerfirst wordt ingegaan op de vraag hoe Uitelkaar.nl haar klanten persoonlijk en in goed overleg door hun scheiding weet te leiden.

    “De klant bedienen we het beste als hij zelf de keuzes en beslissingen mag maken” geeft duidelijk aan hoe wij de klant centraal stellen. De voordelen van het online platform worden zo gecombineerd met persoonlijke ondersteuning door een casemanager.

     

    Uitelkaar.nl in de media Lees meer

    Gerelateerde artikelen

    Uitelkaar.nl in de media

    11 januari 2024

    Met regelmaat is Uitelkaar.nl in de media te vinden of verschijnen wij met gastblogs op andere websites. Wil jij weten wat andere organisaties van Uitelkaar.nl vinden of hoe waarom wij op de radar zijn komen te staan van...

    Lees verder

    Demissionair minister voor Rechtsbescherming bezoekt Uitelkaar.nl

    18 december 2023

    Op maandag 11 december 2023 bracht Franc Weerwind, demissionair minister voor Rechtsbescherming, een werkbezoek aan Justice42 | Uitelkaar.nl. In een reeks gesprekken werd ingegaan op de scheidingsroute van Uitelkaar.nl en...

    Lees verder

    De Telegraaf | Hoe regel je de belastingadministratie na een scheiding? Vier op de tien mensen heeft geen idee

    19 september 2023

    Laura Kistemaker, medeoprichter van Uitelkaar.nl, is door De Telegraaf geïnterviewd. Uit onderzoek van de Belastingdienst blijkt dat 4 op de 10 Nederlanders geen idee heeft wat er precies geregeld moet worden qua...

    Lees verder