Uitelkaar.nl verbindt
14 september 2018
Customerfirst interviewde ons over de doelen en ideeën achter uitelkaar.nl.
Lees meer over Uitelkaar in de media
In het interview dat Kaspar had met Customerfirst wordt ingegaan op de vraag hoe Uitelkaar.nl haar klanten persoonlijk en in goed overleg door hun scheiding weet te leiden.
“De klant bedienen we het beste als hij zelf de keuzes en beslissingen mag maken” geeft duidelijk aan hoe wij de klant centraal stellen. De voordelen van het online platform worden zo gecombineerd met persoonlijke ondersteuning door een casemanager.
Uitelkaar.nl in de media Lees meer
Gerelateerde artikelen
Uitelkaar.nl in de media
30 september 2025Met regelmaat is Uitelkaar.nl in de media te vinden of verschijnen wij met gastblogs op andere websites. Wil jij weten wat andere organisaties van Uitelkaar.nl vinden of hoe waarom wij op de radar zijn komen te staan van...
Lees verderLaura Kistemaker in AD over financiële gevolgen van scheiding
30 september 2025Laura Kistemaker, CEO van Uitelkaar.nl, is geïnterviewd door het AD over de financiële gevolgen van een scheiding. Ze benadrukt hoe belangrijk het is om tijdig inzicht te hebben in gezamenlijke financiën en afspraken vast...
Lees verderNU.nl | Scheiden kost (veel) geld: denk goed aan deze praktische zaken
08 oktober 2024Laura Kistemaker, mede-oprichter van Uitelkaar.nl is geïnterviewd door NU.nl over de praktische zaken waar rekening mee gehouden met worden als je hebt besloten om te gaan scheiden.
Lees verder