Uitelkaar.nl verbindt

14 september 2018

Customerfirst interviewde ons over de doelen en ideeën achter uitelkaar.nl.

Pagina inhoud

    Lees meer over Uitelkaar in de media

    In het interview dat Kaspar had met Customerfirst wordt ingegaan op de vraag hoe Uitelkaar.nl haar klanten persoonlijk en in goed overleg door hun scheiding weet te leiden.

    “De klant bedienen we het beste als hij zelf de keuzes en beslissingen mag maken” geeft duidelijk aan hoe wij de klant centraal stellen. De voordelen van het online platform worden zo gecombineerd met persoonlijke ondersteuning door een casemanager.

     

    Uitelkaar.nl in de media Lees meer

    Gerelateerde artikelen

    Uitelkaar.nl in de media

    30 september 2025

    Met regelmaat is Uitelkaar.nl in de media te vinden of verschijnen wij met gastblogs op andere websites. Wil jij weten wat andere organisaties van Uitelkaar.nl vinden of hoe waarom wij op de radar zijn komen te staan van...

    Lees verder

    Laura Kistemaker in AD over financiële gevolgen van scheiding

    30 september 2025

    Laura Kistemaker, CEO van Uitelkaar.nl, is geïnterviewd door het AD over de financiële gevolgen van een scheiding. Ze benadrukt hoe belangrijk het is om tijdig inzicht te hebben in gezamenlijke financiën en afspraken vast...

    Lees verder

    NU.nl | Scheiden kost (veel) geld: denk goed aan deze praktische zaken

    08 oktober 2024

    Laura Kistemaker, mede-oprichter van Uitelkaar.nl is geïnterviewd door NU.nl over de praktische zaken waar rekening mee gehouden met worden als je hebt besloten om te gaan scheiden.

    Lees verder
    WhatsApp WhatsApp ons